środa, 27 sierpnia 2014

Wymiana okien

Witajcie, zapraszam na mojego bloga, na którym opisywać będę moje potyczki z czasu remontu domu, w który zamieszkać mają moi rodzice.


Zacznę od tego z czym musiałem zmierzyć się w zeszłym miesiącu, a mianowicie od wymiany okien PCV. Dom, który kupiłem jakiś czas temu dla moich rodziców jest dość stary i wymaga sporych prac remontowych, zanim będzie możliwe wprowadzenie się do niego. Jedną z pierwszych rzeczy którymi postanowiłem się zająć była wymiana okien. Choć domek nie jest zbyt duży, to wymiana wszystkich okien jednocześnie wiązała się ze sporym wydatkiem. Obiecałem sobie, że nie będę brał żadnych pieniędzy od rodziców, ponieważ postanowiłem, że to co będę w stanie samemu zrobić, to zrobię, a z czym sobie nie poradzę, to pomogą mi fachowcy. Podobne podejście miałem do kupna wszelkich potrzebnych artykułów oraz wyposażenia. Tak więc musiałem znaleźć tanie okna, by móc wymienić je wszystkie naraz. Szczerze mówiąc, rozważałem nawet kupno używanych w dobrym stanie, ostatecznie jednak zrezygnowałem z tego pomysłu. Mam trochę znajomych związanych z branżą budowlaną, tak więc popytałem to tu, to tam i w końcu udało mi się dotrzeć do firmy, która dostarczyła mi okna w przystępnych cenach. Troszkę mnie ta kwestia przystopowała na początku, ale myślę, że była to jedna z większych inwestycji i że nie wszystko podczas tego remontu będzie tak kłopotliwe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz