niedziela, 31 sierpnia 2014

Przeprowadzka nie taka prosta sprawa

Tym razem podejmę temat nieco inny. Mimo, że w domu, który remontuję dla moich rodziców jest jeszcze naprawdę sporo do zrobienia, to nie raz już zastanawiałem się jak zorganizować ich przeprowadzkę tak, by wszystko przebiegło sprawnie i nie było żadnych trudności. Nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji, jednak na razie sprawa stoi tak, że wynajmuję firmę, która zajmuje się tego typu usługami. Skłonił mnie do tego fakt, iż nie posiadam własnego samochodu, który byłby w stanie chociażby na dwa razy przewieźć wszystkie rzeczy rodziców z ich starego mieszkania do nowego domu. Niby nie ma tych rzeczy aż tak dużo, jestem jednak przekonany, że rodzice będą chcieli zabrać ze sobą jakieś meble, do których są przywiązani i z którymi wiążą się jakieś historie z ich życia.


Zacząłem o tym myśleć tak wcześnie po części dlatego, że niedawno znajomi przeprowadzali się za granicę i słyszałem od nich jak złożony to proces. Mimo, iż w przypadku moich rodziców nie będzie to przeprowadzka międzynarodowa i nie będzie aż tak skomplikowana, to postanowiłem dobrze przemyśleć tę kwestię zanim do tego dojdzie. Tak rozmyślając nad tym doszedłem do wniosku, że jest sporo rzeczy o które warto zadbać wcześniej, tym bardziej więc nie zazdroszczę znajomym, którzy musieli zorganizować przeprowadzkę międzynarodową.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz