czwartek, 28 sierpnia 2014

Serce domu

Jak tylko kupiłem ten dom, wymarzyłem sobie, że będzie się w nim znajdował kominek. Wiedziałem, że rodzice bardzo by się cieszyli z zastosowania takiego rozwiązania, ponieważ kominki kojarzą się z takim domowym ciepłem, a nawet powiedziałbym z ogniskiem domowym. Jest to taki symbol domostwa, w którym rodzina jest szczęśliwa. Być może przypisuje temu jednemu elementowi zbyt wiele, jednak tyle dla mnie znaczy, że nie potrafię podejście inaczej do tej sprawy. Tak więc koniecznością było, aby w przyszłym domu moich rodziców pojawił się kominek.





Oczywiście przed dokonaniem zakupu domu szczegółowo dowiadywałem się jak wygląda w nim sytuacja z kominami i czy możliwe będzie zbudowanie kominka. Na szczęście dom ten, mimo iż stary, był do tego przystosowany. W zasadzie nie widziałem innej możliwości jak taka, że sam wymuruję wymarzony kominek, jednak nigdy wcześniej tego nie robiłem i obawiałem się nieco, czy wszystko pójdzie po mojej myśli i czy efekt końcowy będzie zadowalający zarówno dla mnie, jak i dla rodziców. W zasadzie to rodzicom pewnie podobałby się każdy, jeżeli tylko był by ich, a kiedy dowiedzieliby się, że sam go zbudowałem, to już zupełnie. Ja jednak podszedłem do tematu ambitnie i jak tylko go ukończę, to poinformuję Was o efektach mojej pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz